torsdag 29 oktober 2009

Utbildningskontroll...

Går lite neråt med bloggandet men jag tror ni överlever utan det faktiskt ;)

Min dator har kommit hem igen, och allt är räddat, förstår ni vilken lättnad?
Det var hårddisken som är lite svajjig så borde köpa en ny, när man får pengar. Ekonomin är ju inte allt för stabil om vi säger så...

Jahopp, idag hade jag kölektion och hej hopp vad allt går fort!
Vi hade en "låtsasuppkörning", kommer inte ihåg vad det heter, utbildningskontroll tror jag.
I alla fall, behöver jag nämna mer än att jag hade 7 stycken hastighetsöverskridningar på mindre än 40 minuter?
DETTA ÄR INTE BRA.
Helt seriöst, jag vet inte vad jag ska ta mig till, och det vet inte Niklas heller, men vi ska hitta en lösning på någon vänster. Jag måste fan kunna köra i stan också, inte bara på motorvägen ;)

Men för att skryta så kan jag säga att jag blev riktigt (mycket mer än vad jag kan säga) glad när Niklas sa till mig att jag kör bil så jävla bra så det inte är sant (japp, exakt så sa han). "Och fan om det är nu detta vi ska rätta till? För detta ska vi fixa, för du kör riktigt jälva bra."

Då blev jag glad, riktigt glad, pepp är nog det jag behöver just nu för det ända jag vill är bara att få det där rosa kortet, känns som mil iväg...
JAG SKA GE MIG FAN PÅ ATT KÖRA SAKTA FRÅN OCH MED NU!

Så det så, puss.

4 kommentarer:

Linnea sa...

Använd dig av en norsk farthållare, en sten under gasen. Det förseslog pappa när jag "höll på att ta livet av honom" (Råkade missa att det blev en trettio sträcka ute på landet när jag hade kört i 70 i en timma...)

Fanny sa...

Ja, låter bra! Ge dig fan på det nu och glömdet för i jävelen inte!!
PUSS! :)

Dessiré Forsbrand sa...

Hahaha, Linnea! Det kanske är ända utvägen för mig, haha ;D

Och Fanny, ge dig fan på att jag ska kämpa nu! :) <3
(Och ska inte försöka glömma, haha)

Eleonor sa...

awe, tack sötis! <3