fredag 9 oktober 2009

mysig kvällsrunda, <3

Är så himla glad för att mollis är hemma, går inte att beskriva.

Än så länge har jag inte glömt att ge henne tabletterna, det blir väl en rutin med tiden antar jag. 2190 tabletter på ett år, varken mer eller mindre, känns tungt att säga så men så är verkligheten.

Hon kissar mycket mera av tabletterna, men jag tycker inte hon dricker mera, så lite konstigt är det allt men ska prata med veterinären på onsdag när jag har återbesök. Sen tycker jag att hon andas mycket häftigare än innan men jag hoppas inte att det är något allvarligt.

Imorgon ska vi ha Öppet Hus här på skolan och det känns ganska surt att inte vara med faktiskt. Vill jättegärna, har ju varit med alla år men så kan man inte nu, riktigt tugnt.
Har precis varit ute med Molla i en timme, gick en mysig runda och satt en stund på en brygga och vattnet var helt stilla. Så skönt att bara sitta där med mollan och det var alldeles tyst, <3

Tror att Mollas syster kommer hit idag, Trixi, annars kommer dem imorgon, får väl a se, tanken var i alla fall att dem ska komma hit nu i helgen för att kolla lite på skolan. Dem kommer ända från Örebro, så ganska långt att köra.

Titta in på Öppet Hus imorgon vettja :)

Puss

Inga kommentarer: