onsdag 2 september 2009

En tur på Väla (:

Dansen gick halvt om halvt, precis som jag väntade mig, men det får blir en massa träning och så blir det bra med det ;D

Igår hade vi "individuella val" som det heter, man får välja några kurser som man ska läsa utöver det vanliga schemat.
Jag har valt "Rehab" detta året och det innebär att v ska få lära oss en massa om hur hundars muskler och allt behöver stimuleras och sen ska även hundarna få simma en massa i vår nya pool som vi har fått till skolan :D

Idag har jag, Sofia & Ingrid varit på Väla, jag inhandlade en minst sagt EFTERLÄNGTAD tvättkorg, haha, så nu står Antonius på mitt rum ;)

Imorgon blir det först skola, sen kommer mamma och hämtar mig, därefter antagligen Graffiti och en het potatis, sen körskolan :) Körlektionen imorgon kommer bli helt inne i stan, hoppas att det kommer gå bra som fan, hade ju inte suttit helt fel (:

Nehepp, nu ska jag nog se ett avsnitt på "Sjukhuset" och sen somna...

Puss

Inga kommentarer: