fredag 11 september 2009

full dag med fix (:

Fick gå tidgare idag från hunlektionen, skulle ha körlektion.
Den gick bättre än förr gången men känner mig inte helt inne i allting men hoppas att det kommer med tiden :)

Har också fixat en hund idag, skulle noppa öronhår och klippa mellan tassar, ble mycket nöjd, även kunden så det var härligt :D

Till kvällsmat åt vi kyckling, hasselbackspotatis, brunsås och gele, det var alldeles för gott egentligen! :D

Såg ni Idol ikväll? Tönten i gröna stringkalsonger och med bananhatt var min kusin, haha s nu förstår ni varför jag är som jag är ;D

Imorgon ska jag ta tåget redan klocka 07.00 endast för att låna ut min hund som jag för övrigt har trimmat hela veckan, snällt va? ;)

Nu ska jag ut med Matilda och Erika på kvällspromenad :D

Puss

Inga kommentarer: