söndag 27 september 2009

Helgen och kommande vecka.

Jahopp, Mollas magmysterium fortsätter fortfarande... Nu har fått sitt specialfoder av veterinären plus något som heter Pro-Kolin. Mysteriet handlar just nu om att Molla inte har bajsat på TRE dygn?!
Fast det sägs att det ska vara bra eftersom hon samlar upp allting igen och måste inte få ut allting med en gång, men jag undrar jag, tre dagar?

Helgen har varit lugn, jag klippte klorna på doggelito i fredags, i lördags umgicks jag med Anders som har varit hemma nu på en vistelse som annars bor normalt i USA, kvällen gick åt till att kränga chips och fy tusan vad gott det var!
Och idag var jag en stund hos farmor igen och sen åkte jag tillbaka till Örkelljunga med Sara :)

Veckan kommer antagligen bli hektisk som vanligt, imorgon har vi provet på körkortsteorin som sätter vårat betyg, på tisdag är det dansen, på osndag ska jag ha pluggat till ett engelskprov som vi har och på torsdag har vi prov i Matte B!
Inte för att jag förstår hur jag ska klara det men jag ska kämpa!

Har skickat en massa mail till Fanny med uppdateringar till hemsidan så nu hoppas jag att det kommer upp lite nytt och fräscht där också (:

Nu ska hunden ut och sen blir det sängen.

Puss

Inga kommentarer: