söndag 6 september 2009

Leva 2009

Har haft fullt upp och har inte hunnit blogga något.

I helgen har det vara en mässa här i Örkelljunga som hette "Leva 2009". Molla och jag hade sammalagt tre uppvisningar, en i agility och två i freestyle. Dem två första gick bra men när vi kom till den sista freestyle-uppvisningen var hon helt slut så det blev ganska segt...
Det spöregnade hela dagen igår, mindre trevligt medan vi hade alla uppvisningar men när man sen kom in i stugan och var helt slut så var det riktigt mysigt (:

Veckan som har gått har jag haft fullt upp med all träning med Molla, denna som kommer är en vecka full med trimning och fråga mig inte hur det ska gå till. Molla ska lånas ut i handlingen på Sofiero på lördag så då måste hon vara riktigt snygg. Men var ska jag hitta tiden till att fixa till henne?

Nu ska jag snart hjälpa Kalleballe med aglityn och sen måste jag plugga matte, har nog tre sidor läxor till att göra och jag förstår inte mycket. Det börjar bli svårt men jag ska kämpa, jag ska ha matte B i mitt betyg så det så (:

Förhoppningsvis ska jag börja ladda upp lite filmer på hemsidan så ni kan se hur det gick i helgen, kan inget lova men håll utkik (:

Puss

Inga kommentarer: