onsdag 9 september 2009

Prövat studentmössor! :D

Jag förstår inte hur slutet av denna terminen ska bli. Jag har knappt någon tid nu till saker och ting, hur fan ska det då bli i slutet när alla prov kommer ovanpå varandra?

Måndags, körskolan för teorilektion.
Tisdags, dansen i helsingborg.
Och idag, hundlektioner, en joggingrunda, trimning av Molla.

Vet ni vad vi mer har gjort idag? PROVAT UT VÅRA STUDENTMÖSSOR! :O :D
Det var lite läskigt, känndes som om man skulle ta studenten om typ 1 vecka, men det är ju trots allt nästan ett år kvar...
Hade ganska mycket besultsångest när jag gjorde min beställning, fick inte mössan exakt som jag vill ha den, har för mycket bokstäver i mitt namn.... Men den blev fin ändå, sen köpte jag ett joggingsett till, ett champangeglas, en visselpipa, en tuta och ett par trosor på köpet.
Jag har blivit pank idag. Endast mössan kostade fan 800 kronor, och sammanlagt blev det nästan 1800, hur fan kan det bli så dyrt?
Sen ska man köpa klänning, skor, smycken och dylikt, det är en jävla tur att man bara tar studenten en gång i livet! ;D
Man kanske skulle starta ett sådant företag? Studenten är ju något alla gör, det är inget man kommer ifrån, man skulle nog kunna blir rik :D

Nog om det, kolla på IDOL imorgon! Jag tror dem ska vara en liten snutt i Malmö då. Kolla efter en galen människa som heter Erik Magnusson och som bär stringkalsonger som Borat, det är min kusinvitamin som med vilje skämmer ut sig själv i år igen ;)

Puss

3 kommentarer:

Malin Johansson sa...

klart man kommer undan studenten, inget som alla tar hörru ;) gymnasiet är så frivilligt det kan bli :D höhö ;)

Dessiré Forsbrand sa...

Okej, 98% då? ;)

Anonym sa...

Angående din arm.

Din arm den har tre kanter, när den inte går på tå.
Finns det möjlighet till grundläggande försoning? Eller går allt ut på missvisande missväxt?