söndag 20 september 2009

Inget tävlande i helgen, fanskap! :(

Jahopp, Molla är sjuk, och inte lite heller, hennes mage är kass.
Det sputar ur henne, inte kul alls.
En natt väckte jag hon mig vid tre-tiden och pep riktigt mycket sen när jag släppte ut henne så srang hon rakt ut och satte sig direkt ner och allting bara kom, usch...
Har testat att svälta henne, och nu igår gick hon endast på ris. Men icke att det blir bättre, stackars mollabolla.
Och i helgen skulle vi ju ha tävlat i Danmark, i Bröndby närmare bestämt, en täving ja hade sett fram emot. Ville riktigt gärna åka dit men mn få ju faktiskt tänka på hundens bästa, vare sig man vill tävla eller inte, det är inte lätt med tävlingsinstinkter ;)

Vi får verkligen hoppas hon blir bättre, annars får det bli veterinären.
Jag är inte så mycket bättre jag heller, förkylningen sitter i så det var kanske bra att jag fick ta det lugnt denna helgen trots allt.

Ikväll bär det av till Örkelljunga igen, får se hur många passagerare som ska med, Ingrid ska med i alla fall, kanske även så Sara och Kalle problemet är bara alla hundar och packning, haha :)

Btw, måste nämna att jag köpte nya löparskor igår! :D

Inga kommentarer: