torsdag 24 september 2009

Molla fortfarande dålig! :(

Molla VAR på bättringsvägen, nu är det likadant som från när hon blev så här dålig. Riktigt konstigt egentligen, hon var bra nu på lunchen idag och sen nu på kvällen efter hon hade fått kokt fisk så bara sprutade det igen... Stackars Molla.
När vi kommer hem i helgen så ska hon få diamarsyl (tror det heter så), en "pasta" mot magen sen hade mamma fått specialfoder hos veterinären, jag hoppas nu på att detta funkar annars får det fan bli veternären.

Idag har jag sprungit 6 kilometer, kämpigt värre men jag är stolt över mig själv :D Så nu har jag gjort dem jobbigaste sakerna på idrotten som vi skulle ha resultat ifrån och så har jag det lätta kvar och det gillas (:

Imorgon ska jag och Mollan hem, sen har jag en kund typ en timme efter vi har ankommit till Vinslöv och därefter blir det chill.
Hela helgen kommer nästan att spenderas hemma hos farmor, Anders kommer hem från USA och under dem få dagarna han är här så ska han bo där. Vi ska också planera lite vad vi vill göra i USA nu i helgen tillsammans med Anders :D Wiho, längtar! ;D
Molla & jag ska ha myspys på lördag med chipskräng för då har vi huset för oss sjävla, min bästaste vän och jag. <3

Puss på att jag har världens bästa klasskamrater.

Inga kommentarer: