måndag 31 augusti 2009

Blogguppdatering...

Oj, bloggen kommer visst bland dem sista tankarna nu för tiden ;)

Skolan är nu igång igen och allt slit kommer tillbaka...

Har haft en chill helg, Kalle har varit på besök, jag har fått tid att träffa andra där hemma och haft det allmänt lungt, det behövs.

Måste fan säga att jag förstår matten otroligt bra, läser matte B just nu. Det kommer antagligen bli svårare ju längre fram vi kommer i boken men vafan, än så länge tycker jag jag är riktigt duktig om man får lov att säga så ;D
Hade körkortsteroi efter det, haha, jag känner mig som en liten plugghäst, kan typ allting som hon går igenom och jag svarar på alla frågor ;P Men det är ju bara bra att det har fastnat i mitt huvud (:
Får se hur jag ska göra med datatesterna där sen, känns onödigt att göra det både i Hässleholm & Örkelljunga... Människan som jag pratade med tyckte jag skulle byta körskola till dem i Ängelholm, men det tänker jag aboslut INTE.

Tränar som en galning med Molla nu inför "Leva-mässan" i helgen, ska visa upp ett freestyleprogram. Ibland går det bra, ibland går det dåligt, det beror helt på vilket humör damen är på ;) Nästa gång jag ska köpa hund ska jag nog satsa på ett säkrare kort som har lite mera träningslust ;D

Imorgon blir det dans igen, nice som tusan, övade lite innan med Fanny och det gick väldans bra otroligt nog ;)

Nehepp, ska nog städa undan lite på rummet...

Puss

Inga kommentarer: