tisdag 25 augusti 2009

Äckligt jobbigt.

Jag tänker inte ta allting en gång till men nu är läget som så att Tellus kommer inte att bo hemma hos oss längre. För tillfället bor han hemma hos Petra och sen vet vad jag inte vad som händer. Jag vill verkligen inte ha det så här men man måste tänka för Tellus bästa, även om det känns förjävligt. Kommer aldrig att bli samma sak att vara där hemma nu... Helvetes fanskap.

Idag har vi haft kick-off, varit ute med alla klasserna, elever och hundar, faktiskt rätt kul :)
Sen skulle jag och Fanny på dansen som började idag, vi har hoppat in i fortsättningskurs nummer 2 fast vi egentligen borde gå i ettan men har inte möjlighet att träna på måndagar. Men i alla fall, känndes riktigt bra, vi kommer nog att få ut mer av kursen denna gången är när vi gick förra och det känns bra :) Så nu hoppas vi på en lyckad termin och att vi lär oss massor (:

Imorgon blir det Våxtorps djurklinik där vi ska göra ett studiebesök med klassen och inleda den nya kursen "djursjukvård".

Nu ska jag överföra lite musik till min kära mobil...

Puss

2 kommentarer:

Eleonor sa...

& du är söt! :) <3

Dessiré Forsbrand sa...

,men du är sötast! :) <3