måndag 3 augusti 2009

Halkan bokad! :D

Hemma igen från Kalmar.
Molla fick en slät etta och kom tvåa i sin klass, är helnöjd!
Tyvärr så stod vi på första platsen rätt länge men blevs en nerflyttade i sista sekund men det kan man inte göra något åt tyvärr ;)

Har haft körlektion idag och vi panikbromsade, rätt läskigt men bra att få känna på. Satt mest och garvade men ja, haha, jag fick lära mig det jag skulle :) Känndes sjukt mycket bättre idag nu när man inte behövde vara nervös inför så mycket.
Och halkan är nu bokad mitt folk, det ni! ;D
Är nu färdig med FAS B på datan också, ska gå på teorilektion nummer 4 imorgon...

Och grattis säger vi till Eleonor som fyller år idag! :D <33

2 kommentarer:

Anonym sa...

taack snuttegull! :) <3

eleonor sa...

glömde skriva att det var från mig. :P