lördag 22 augusti 2009

En något speciell kräftskiva...

Började skolan i tisdags, inga vanliga lektioner, bara förbredelser, alltså chill (:

I fredags (igår) hade vi hundlektion då vi gick igenom en massa nyttiga things plus gick ut med alla hundarna...

Igårkväll hade vi även en liten speciell kräfskiva om man så säger, haha, men det var nice, även om kräftlukten fortfarande sitter kvar på mina händer vilket är mindre trevligt ;)

Kan även tillägga att jag var ute och sprang igår, jag kan om jag vill ;D Jag är faktiskt uppe i 30 minuter 2-3 gånger i veckan, det kan man inte tro va? :D

Snart ska jag få besök, antar att det blir farmor, pappa, jonte & min fabror som är i Sverige nu två dagar som kommer, nice som tusan att få se honom igen :)

Nehepp, blir mer blogg någon annan dag.

Puss

Inga kommentarer: