fredag 7 augusti 2009

På SPA (:

Tjenare bloggen :)

Nu är jag utvilad till max, har kommit hem efter några dagar på SPA, mihi :*
Testade floating, det är när man typ ligger i en maskin med vatten i och plus 500 kilo salt, där man bara flyter. Det är meningen att det ska vara avslappnande som fan fast jag vetti tusan, man måste nog öva några på det där innan man riktigt känner till allt, jag kunde inte slappna av förren i slutet...
Chokladmassagen var det bästa av allt ;) Man blev neger under massagen och efteråt luktade man som en stor chokladkaka :D

Igår följde jag med Matilda in till Hässleholm på festivaldagarna för att vara drivers, trevligt som tusan (: <3

Idag har jag chillat och solat en hel del, men tro inte att jag har chillat hela dagen, nej jag har klippt HELA vår gräsmatta, det ni!
Har också ringt och beställt ett par skor som Amanda ska hämta ut på Väla till mig, hoppas nu att det bara blir rätt storlek ;S Och rätt skor, haha ;) Har längtat riktigt mycket efter dem :)

Ikväll blir det till att trimma Mollisbollis, ska ställa i Ronneby imorgon :)
Klockan halv sju åker vi, buhu.

Puss

Inga kommentarer: