fredag 15 maj 2009

Lydnaden avklrad med en fjärdeplats! :)

Lydnadsklass 2 idag med klassen då ja...

Gick väl som jag hade väntat mig, haha, lagom segt... Men vet ni vad? Vi slutade på en fjärdeplats med 105 poäng! :O Det trodde jag aldrig, men ja, en lycklig överraskning :)
Och grattis till Ingrid & Tilla :D Hihi, dem tog hem allting, det förtjänade dem! :D

Har inte hunnit med så mycket annat idag, efter skolan tog jag bussen hem, sen blev det grillat till mat och har precis varit ute och cyklat med molla.
Ska trimma henne strax inför helgen.
Imorgon ska jag in till Hässleholm och sitta i domartältet på JuniorHandlingen för att få lite mer "kött på benen" vad det gäller att skriva kritiker. Ska sitta med och lyssna på vad domaren säger, hoppas att det blir något lärorikt. Molla hänger också med imorgon (:
På söndag blir det utställning för hennes del, 11 stycken anmälda.

Kom på innan att vi ska ju mentaltesta Molla på tisdag... Hade tänkt skicka med henne hem med mamma efter det men så blir nog inte fallet. Har ju agility redovisning nästa vecka där på, trots att hon kan det mesta känns det ändå dumt att inte ha henne där på nästan en hel vecka eftersom jag ska stann nästa helg... jao.

Nepp, nu ska det trimmas.

Puss

Inga kommentarer: