fredag 1 maj 2009

Genarp&Sjöbo

Knotten som bet mig i ondsdags kväll när jag trimmade Molla sitter fortfrande kvar. Det är illröda bitmärken på mina armar. Det kliar som fasen gör det. Inte kul alls.

KRYSS I TAKET! Petra berömmde mig idag, hon tyckte jag hade gjort ett bra jobb med Molla! :O FÖRSTÅR NI? JAG FICK BERÖM! :O
Tog ungefär bara 2 timmar att trimma denna gången, så jag hade verkligen kämpat :)
Hemma hos Petra var där grymt söta valpar kan jag tala om, va nu ungefär en/två vekor gamla, mihi :*
När vi var färdiga där så körde vi vidare till Sjöbo med destination mormor och morfar, där skulle vi fira deras 50-åriga bröllopsdag. Grattis till er gamligar :') <3
Längesen man träffade hela släkten... Erik (idol-erik) försökte uppfostra mollsan, gissa hur det gick, haha...

Imorgon bär det av till skolan igen, åker nog redan in vid 12 till hässleholm. Ska in till farmor och hämta en rabatt-kupong sen gå ner till djuraffären och köpa en bärnstenshalsband mot fästingar till Molla som dem har lagt undan :) Sen bär det av till Öa igen och imorgon kväll blir det genrep inför söndagens uppvisning :) Efter genrepet blir det nog Gröningen och ice-cream time med Rebecca :)

Puss

Inga kommentarer: