tisdag 5 maj 2009

Förutsatta meningar?

Ja, ni kan ju tro det om ni vill, men så är ju inte fallet.
Blev faktiskt irriterad, men jag tar till mig det och ska tänka på det.

Dagen har varit chill, så som tisdagar har varit dem senaste veckorna nu för tiden, men det är ju snart över så...
Imorgon ska raserna redovisas och jag kommer vara nervös som en gris, gosh. Men det är ju lika bra att ha det gjort, tyvärr. Sen är det raskunskapsprov efter det, haha, good luck typ. Förstår inte riktigt vad det är jag ska plugga på/till men det lär jag ju se imorgon när det är försent. Men jag ska göra mitt bästa i alla fall...

(hade inte jag jobbat som en jude så hade jag inte nått dit jag är idag heller, till eftertanke? Ha aldrig en förutsatt mening utan att veta vad som ligger bakom, vi kan byta?)

Puss

Inga kommentarer: