måndag 4 maj 2009

För att Fanny och jag kan :D

Hade fruktansvärd huvudvärk hela förmiddagen, det var äckligt jobbigt. Det var längesen det var en sådan värk, tack och lov för det.
Jag var typ grym på idotten idag, skriv upp det :D Jag gjorde alla mål för vårt lag på fotbollen idag, det ni, visserligen hade jag inte klarat det utan dem andra, men jag kände mig ganska bra :D Sen så hade vi en stafettävling som var riktigt krävande, och den tog jag och Fanny hem med endast oss i laget, vaddå bäst? :D Haha, skryt, men fan, vi var grymma :D
Fick ett halvt hjärtstopp idag när jag såg att lydnaden ska redovisas om 2 veckor! :O Molla kan typ hälften av allt, inte ens det, gah, bajs på det. Blir hårdträning med köttbullar och korv nu.

Fortsätt svara mig?
Eller du vill inte längre?
Det var trots allt du som tog de första stegen...

Jag förstår inte varför det bara skulle kunna stanna nu?
Jag hoppas innerligt att jag bara inbillar mig...
Vi får väl se vad tiden säger, men snälla, inte ett nej, jag vill ge allt en chans.

Inga kommentarer: