söndag 17 maj 2009

Hässleholmsutställningen.

Bloggdags igen.

Igår var jag domaraspirant, gick mycket bra, Fredrik Nilsson va domare och gjorde ett mycket bra jobb måste jag säga :)
Missade tågfanskapet när jag skulle hem med en halv sekund! Gah, IRRITERANDE. Precis när jag komemr nerför rulltrappan så kör tåget, lyckat -.- Så sen fick jag vänta i en hel timme på nästa tåg, lagom kul, åhhhhhhh! :@

Idag ställde jag Molla, hon blev tvåa i öppen klass med ck, och sen femma bästa tik :)
Ganska nöjd med tanke på att jag fick en fetutskällning av Petra. Hon tyckte att jag inte hade trimmat tillräckligt på Molla, ändå har jag gjort så mycket jag kunde. Men nej, hon skäller ut mig som om jag kunde precis allting, ***** ******
molla är i alla fall bäst :* <3

Ikväll bär det av till Öreklljunga, tack och lov för det, tycker inte om att vara hemma.

Puss

Inga kommentarer: