torsdag 21 maj 2009

Dåligt med bloggande.

Kanske ska be om ursäkt för att mitt bloggande går lite upp och ner? Haha, hittar varken tid eller lust.

Vad ska jag säga om veckan? Typ varit ganska chill i skolan, om man struntar i att göra läxor i alla fall ;P
Igår va Molla och jag på mentalbeskrivning i Bjuv, gick bra som attankattan, eller ja, tyckte jag i alla fall :) Har en stabil hund om man säger så :D Fast spökena var ingen hit, men en overall som flyger upp rakt framför näsan skiter hon i, haha... Dessutom är hon skottfast, fast det visste vi sen innan typ :)

Idag körde vi tralle (traktor) med P.O för första gången, kul som fan! Var ett litet snille minsann, övningköringen har gett resultat, det märktes, nice :)
Emellanåt hade vi racertävling med åkgräsklipparen, haha, och ska varna er för att åka med Amanda, haha, en farlig brud :D

Nu ikväll var jag, Malin, Lexan och Ingrid med tillhörande hundar runt sjön, tog lite mer än två timmar, mysigt var det (: <3
Efter det så blev det dusch och sen film, the Kite runner, ganska bra, men lite långtraaadig emellan ;)

Imorgon är vi lediga, SÅ FUCKING UNDERBART! WIHU! :D

Och på fredag är det STUDIEDAG! MIHI :D Blir bättre och bättre :)

Fast vi är lediga så mycket så stannar jag på internatet, det gillar vi :)

Puss

Inga kommentarer: