fredag 29 maj 2009

Hoppilopoppili

Tog ett snack med Roysan igår som jag skulle. Tror vi kom fram till rätt vettiga saker faktiskt. Så nu hoppas jag på det bästa, och att det blir något bra utav det.
Ska få en extra uppgift att göra i historian för att få ett VG, vill grymt gärna ha det, så ska göra det så bra jag kan...

Idag har vi haft "redovisning" för vad våra hundar kunde inom agilityn. Vi byggde upp en bana som sedan varje hund skulle testa. Molla var jätteduktigt, sprang på bra och tog hinderna rätt, blev glad som tusan :) Funderar på att anmäla mig till Snapphanefejden i Hässleholm? Ska tänka på det och så får vi se, men måste nästan bestäma mig ikväll...

Ska ut och spåra sen med Moll, Zippo und Natali. Var ett tag sen, får väl a se om hon hittra klöven eller inte ;)
Har grymt mycket att göra nu i skolan, just nu måste jag arbeta klart med min bild som är eget projekt på estetiskt verksamhet plus att jag har matte i högar...

Ikväll blir det festilesti med umgänge, kommer säkert bli nice :)

Puss

Inga kommentarer: