söndag 3 maj 2009

DANSUPPVINING :D

Sitter här och njuter av dagen, och gårdagen förresten. <3
Det har varit en lyckad helg och mamma och jag har faktiskt bara bråkat en enda gång, thats good.
Igår kom jag till Örkelljunga igen, fick dock gå ut till skolan eftersom det var lördag och bussarna inte går så bra då. Sen var det genrep på dansen. När vi sen kom hem så gick Molla och jag ner till bryggan, mys som fan :* <3
Sen blev det filmdags x2 i ängstugan.
Idag fick man lov att vara så snäll att stiga upp vid 10, ganska drygt. Gick ut med Molla, klädde på mig och sen kom mamma. Under hela dagen har jag kört, både till och från Helsingborg, in och ut från Örkelljunga. Fanny har varit min tillfälliga körskolelärare, tack för tipsen snygging ;) Det är ganska mycket som man inte tänker på när man bara kör privat, men man tjänar riktigt mycket på det, det kom vi fram till i alla fall. Thats good. Och måste tillägga att Fanny tycket jag körde bra, hoppas hon talar sanning bara, men det tror jag, och då blev Dessiré glad :D
Jahapp, dansuppvisningen gick skitbra idag, det var riktigt kul :D Dock höllt jag på att ramla i diket en gång, haha, hade riktig tur där. Fanny gjorde även en inbakad fläta på mig, blev skiiiitfint! :) Det brukade vi ha när vi tävlade med gymnastiken, saknar det som farao kan jag tala om... Jag saknar när adralinet pumpar igång, gah! SAKNAR AS HELL.
Har även kommit fram till att vi ska fortsätta dansa nästa termin because it's fun, fun, fun! :) Kanske blir det disco istället för street ;) Får se, kul som fan är det i alla fall, och jag är glad över att vi har börjat dansa :D WIHO! :D

Nehepp, nu ska jag skriva klart min filmanalys och sen försöka souva.

Puss

Inga kommentarer: