tisdag 18 november 2008

Snö & MVG :)

Måste bara säga det; igår kom det snö för första gången här i Örkelljunga inför denna vintern ;O
Jag såg det när jag tuttade upp från mitt skrivande i klassrummet, så jag bara; DET SNÖAR FOLKET! Och så hörde man allihopa, ooooooooooohhh, typ, haha.

Måste berätta en sak till; jag och Malin fick MVG på våran lektion på idrotten igår :D Glad som fan vara jag! :') Hehe ;P Vi hade gymnastik och shit pommes va kul det va att se"ungdomar" göra dem övningarna, haha :) Jag längtade tillbaka som bara den kan jag tala om när man hoppade över plinten, farao, synd...
Bra jobbat Malin i alla fall! :)

What more to say?
Hm, vet inte :D Haha.
Förutom att vi har en ny historia-lärare, verkar rätt okej. Får väl se, dock suger det hårt att vi har två timmars historia på morgonen!

Puss

Inga kommentarer: