fredag 14 november 2008

Freitag.

Sitter just nu i ängsstugans soffa tillsammans med Ingrid, Fanny, Angelica & André :)
Tittar på IDOL, haha, det är verkligen det sämsta startfältet ;O Dessutom äter André upp allt mitt godis? ;P
Hahaha, hjälp oss, ska vi se på fredag hela veckan eller förhäxad? HAHA, some kind of problems ;P

Idag har jag chillat satan i skola, nu vet jag åtminstonde vilak ormbunkar det är jag har, Charlotte hjälpte mig...
Typ vid tre stack vi ner till byn och handlade och när vi k0m hem var våra påsar nästan sönder x)

Det har regnat hela f*cking dagen, Fanny & jag skulle egentligen gå runt sjön nu imorse, men först så försovde hon sig så jag fick väcka henne och sen så regnade det som in i havet, så vi tog bara korundan, men vi blev tillräckligt blöta ändå :O

Nehepp,
tänker på dig plutte :) <3

Puss

Inga kommentarer: