söndag 16 november 2008

Skola imorgon...

Japp, imorgon är det vanlig skoldag igen, första gången på sex veckor tror jag.
Usch, fan va segt det ska bli att börja igen.

Helgen har bara varit chill rakt igenom, och jag som skulle vara så flitig med mina läxor, njae, det har väl blivit en del, men inte så mycket som det borde.
Fan vad jag stör mig, på den högra delen av mitt skrivbord på datan är det typ räfflat och konstigt, ja fråga mig inte vad det är, men fett störande. Blä.

Jahopp, pappa var här en stund idag btw, jag fick mitt nya kort till mobilen så att jag snart kan ringa och skicka meddelande lite billigare än vanligt. Aomen.

Just det, Rebecca va här och lämande en ganska tidig present till mig, tack! :D
Ni vet, 6 dagara kvar :')

Tjosan plosan, nu ska jag snart kliva ner i sängen.
Tack för mig ;P

Puss och hej leverpastej.

Inga kommentarer: