måndag 3 november 2008

Jahopp :)

Björket var riktigt nice :') Tack alla :)
Och vet ni folket? -JAG BLEV INTE BAKIS :O Fyfan va skönt, jag spydde inte i alla fall, haha, så kanske den där jävla levern fixar sig snart... Hope so :)

Igår åkte jag hit till skolan tillsammans med Kalleballe och Eleonor, tack för skjutsen btw! :)
Sen blev det bara chill hela dagen, fett skönt att vara tillbaka efter lovet, känns riktigt ensamt att vara hemma när man är van vid att ha typ 20 stycken runt omkring sig hela tiden ;P

Just nu sitter jag med mina fötter i ett uppblåstbart fotbad, haha ;) Ska snart ta upp fötterna och låta dem få lite kräm så dem blir fina och gosiga, haha ;P

Ingen vettig lektion idag heller :O Konstigt va?

Jag lagade mat till mig och Natali innan, pommes med Schnitzel och bajjanässås, gott som fan var det :D Och så toppade vi det med lite tårta från Angelica ;D

Btw, idag fick jag en hel burk med tugummi från Fanny, danke! :)
Haha, jag funderade på varför innnan så kom jag på tanken att det är säkert för att jag brukar va rätt så ordentlig med att ha med mig saker och så, så hon tror väl att jag har med den överallt också ;) Stämmer det Fanny? ;)
Jag får väl börja med det i alla fall, så forstätt ge mig tugummi så ska jag ta med den överallt, det är lungt vettdu :D

Nej nu ska jag smörja in mina fötter sen ska jag nanna.

Puss

Inga kommentarer: