torsdag 13 november 2008

SLÄTTSJÖ :D

Både idag och igår så har jag varit på praktik i slättsjö, har varit riktigt kul :D

Vi har typ;
-Varit ute och gått med 8 hundar.
-Sprutat in medecin i fåren och det känndes som att trycka in sprutan i en apelsin, haha, om ni fattar? ;P
-Kört traktor :')
-Vallat får ;O Vilket var rätt svårt, men ändå kul att testa.
-Och slutligen, målat en hundkojja med Fanny's väldigt sexiga GULA byxor, haha :D

Sen är det ju alltid ett plus i kanten att man får ha lunch i nästan två timmar :D
Har varit riktigt nice där alltså :D

Från det ena till det andra, mitt internet dampar satan! OCH JAG MENAR DET VERKLIGEN! :@ GRRRRRRRRRRRRRR. HJÄLP TACK? BLIR GALEN.

Älskade du, vet du hur mycket du betyder för mig? Jag blev fan helt tårög nu när du skickade.
Tack för att du är du <33

Inga kommentarer: