fredag 21 november 2008

Födelsedag imorgon :)

Hemma nu, varför vill man inte vara hemma ngt mera? Jo för man saknar sina kompisar som aldrig hart tid för en när man väl kommer hem, alltid upptagna, tråkigt värre.
Och jag saknar Ingrid som fan, just nu sitter jag och funderar på om jag har gjort något fel, men jag hittar inget? Jag saknar henne otroligt mycket, och det är inte bara som jag säher, utan jag menar det verkligen. Fan, kan vi inte lösa detta?

Innan jag åkte från skolan idag så fick jag en jättefin skjorta från Amanda! :D Tack du, hoppas nu vi hittar en till fast lite större, haha :) Men den var verkligen fin, tack du <3

Det hade snöat massor inatt, så när Molla och jag va ute på morgonpromenad imorse var det riktigt mysigt, sen va det jättefin himmel också :')
Hundpromenaden med klassen var riktig mysig också, hihi :)

Har precis ätit taccos, mumsigt.

Och för övrigt ändras planerna hela tiden.

Nehepp,
nu blir det Tv:n ett tag.

Och imorgon är det min födelsedag :D

Puss

Inga kommentarer: