tisdag 25 november 2008

http://www.mollafjolla.info.se

Blir ett litet inlägg här nu va...

Började dagen med att gå upp fett tidigt, ut med hunden, hon dampade satan, efter det frulle. Sen mådde jag fett illa efter det ;S Vet inte riktigt varför men det känndes som om jag skulle spy, blä. Men jag va stark och tog mig till skolan, men vet ni vad? Nej då har vi ingen lärare, så det blev ingenting nyttigt gjort, fuck det -.- Så egentligen kunde jag legat hemma och sova, me nej, gah.
Tittade i norran idag när vi va inne på UBC en snabbis, osh vet ni? ;O Dem ska lägga ner folktandvården på vårdcentralen i Vinslöv, så varfan ska jag nu gå hos tandläkaren hade dem tänk? Haha, men ändå, det va ju fan bra där, aja, ett litet problem ;P

VET NI? VET NI? VET NI?
MIN HEMSIDA ÄR KLAR! :D

Fanny har gjort ett enormt jobb och fnt har det blivit! :)
Gå in och kolla för faen; http://www.mollafjolla.info.se/

Japp, nu måste jag forsätta med min jefla naturkunskap som jag har fastnat i...

Inga kommentarer: