onsdag 5 november 2008

Helvets jävlar.

Måste säga en sak, mina fötter blev perfekta :*

Haha, igårkväll när jag inte kunde somna så tände Petro mitt sagoljus och så pratade vi en stund om allt från Lucia till mardrömmar & så sagor ovanpå det :) <3 Fett mys :'D

Idag har jag haft min praktik på djurriket i helsingborg, har städat och rensat 18 stycken akvarium :O PLUS ett stort... Resten av dagen gick åt till att gå upp och ner i en trappa 748934789274 gånger och ställa undan hyllor. Men vi fick en ID-bricka i alla fall, alltid ngt :')

Just nu är jag så IN I NORDENS HELVETES JÄVLA FITTHORFÖRBANNAD!
Jag förstår också att all inte vill på hundutställning och tillbringa sin tid i Stockholm, men förhelvete rent ut sagt, skulle detta kunna vara bestämt för några månader sen? Tack så jävla mycket liksom, nu har jag fixat både hotellrum och bussresa till alla fucking elever och sen blir det såhär.
Och som sagt, jag fattar också att inte alla vill detta, men nu när detta har varit "bestämt" x antal vekor och sen så ändrar man sig i sista sekund, nej då blir jag fan rätt så jävla förbannad.
Och visst, det är inte bestämt att vi inte ska till Stockholm, men det ser verkligen inte ut som att det blir något. Så ja, nu har jag ett jävla fittproblem till att lösa, boende, resa och allt annat skit.

FUCK HELVETS JÄVLA FITTAPHJÄRNA.

Tack för mig :)

Inga kommentarer: