onsdag 26 november 2008

Klövspår.

Haft hundlektion idag, klövspårade, gick bajs. Molla gick inte alls där spåret var utlagt, men sen när hon väl hittade klöven efter mycket vägledning så va hon jättestolt och BAR klöven hela vägen hem ;O Det har hon aldrig gjort förut, vi va mitt uppe på en kulle och sedan skulle vi ner för den, haha, jag sprang som en idiot före så hon inte skulle kunna nudda mig med klöven, haha, jag tror att Kalle fick ett gott skratt ;D Hahahaha x)

Vid sex tiden spelade jag volleyboll med ngr tvåor och treor, haha, kuligt värre :D

Har öven umgåtts en hel del med Natali idag, och jag trodde verkligen jag skulle kissa på mig ett tag, hahaha, så mycket har vi nog inte skrattat på länge, fifan, tack hjärtat, jag älskar dig <3

Ska upp tidigt imorgon så jag förstår inte varför jag är vid datan nu faktiskt?
Så nu släcker jag datorn och så ska jag försöka sova :)

Puss

Inga kommentarer: