lördag 2 augusti 2008

Helsingborg, utställning och farmor :)

Har inte hunnit blogg på ett bra tag nu ;O

Var ju hos Amanda förra veckan tillsammans med Rebecca, trevligt trevligt :D
Vi besökte både Danmark och Helsigborgsfestivalen onyktra :D
Och det tycker jag snart att det ska göras om? ;)

Sen blev det hundutställning i Ransäter i helgen, och det gick bra för jag blev BIS 5:a :)
Kunde ju gått bättre, men ja, nöjd ändå :)

Och denna veckan har jag spenderat hos farmor och hjälpt henne lite :)

Min lön är också klar för denna sommaren! Vill ni veta?
5340 :D

Tackar för det ja :D Välbehövliga och välförtjänta pengar måste jag säga :D

Och denna veckan blir det massor av umgänge tillsammans med trevligt folk och ska även få se Anders som kommer hem från USA och blir här några dagar :)

Puss på detta va
<3

Inga kommentarer: