söndag 3 augusti 2008

Blev BIS 3:a idag :)

Spenderade min kväll hos Tomas igår :)

Och idag väckte klockan mig 07,30 så då var det till att gå ut med hunden för senare skulle vi bege oss till Svaneholms slott där jag tävlade idag :) Och enligt Sofia's mormor blev Molla en kärring som jag sprang med henne, men det tror jag inte riktigt domaren tyckte för jag blev tilldelad en 3:e placering :) Och det är jag nog rätt så nöjd med , men ja, det kunde ju gått bättre, men det kan det ju nästan alltid ;)

När allt var klart åkte vi hem till mormor och morfar, och där blev vi bjudna på mat :) Och jag åt även en glassbåt, mums :)

Ikväll ska jag minsann bädda ner mig i min säng och se en film på engelska (för kom på igår att jag var tvungen att börja med engelskan eftersom jag ska göra om dem två första delarna på nationella antagligen...) och brevid mig ska en stor fet chipspåse ställas och såklart en dippskål till , fy farao vad det ska bli gott ;D Det va jättelängesen jag åt chips och dippa :)

Nej, nu ska jag nog kila upp till min säng ;)

Puss

Inga kommentarer: