lördag 16 augusti 2008

20års kalas.

Spenderade min onsadg och torsdag hos Natali :) Mycket trevligt :D
Vill börja umgås mer med dig vännen, jag saknar det :( <3
Lite jobbigt faktiskt. I want to turn back the time...
Men tack för allt i alla fall :) <33

Och idag har jag inte gjort mycket vettigt kan jag tala om, dock upptäckte jag lite försent att vi skulle på 20års kalas hos min kusin, så jag hade 45 minuter på mig att;
-duscha
-fixa mig
-ut med Molla
-OCH dessutom anmäla till en tävling för det hade jag inte gjort under dagen...

Så ni kan ju gissa om jag var LITE stressad? Det va liksom inte ens förnamnet.

Men i alla fall, jag fixade det, fast lite över tiden, fast vi kom ändå i tid till kalaset, tur va väl det ;) Fast nu i efterhand så känns det som om jag lika bra kunde stanna hemma, ;S

Men nu ska jag nanna, klockan är ett på natten och sängen kallar :')

Sov gott :)

Inga kommentarer: