lördag 9 augusti 2008

Ängelholm och Amanda :)

Hej folket :)

När Rebecca hade åkt hem igår började jag städa rummet och lite sådant :)
När mamma sen kom hem stack vi direkt till frissan och klippte oss :) Skulle vilja ha slingor i håret också, men det hade jag inte tid till tyvärr "/
Efter klippningen stack jag hem och fick i mig lite mat och sedan ut på en snabb runda med Molla innan jag skulle ta tåget till Amanda & Ängelholm :)
Och ni tror väl inte att jag hatar mig själv ibland va? :O JAG GLÖMDE MIN PLATTÅNG OCH MITT HÅRSPRAY HEMMA! GRRR.
Hade trevligt ändå, tack Amanda :) <3

Vaknade sen upp hos Amanda idag, och därefter blev det en morgonrunda med Chip :) Sen blev det frukost till Nisse Hult ;)
Åkte typ nästan hem sen, tråkigt. Och när jag kom till Hässleholm besökte jag farmor och Anders en liten stund och sen hem igen till Vinslöv.
Och nu sitter jag här, och måste snart ut med Molla :)

Puss

Inga kommentarer: