tisdag 12 augusti 2008

Matilda och matdag ;)

Orkade inte blogga igår folket förlåt. Men dag får ni en liten blogg ;)

Igår gjorde jag inte mycket, jag va hos tandhygenisten och mina tänder såg fina ut :) Och när jag kom hem så städade jag Jonte's garderob, det behövdes, minst sagt. Det såg ut som ett bombnedslag, haha ;P
På kvällen såg jag film, och på bara engelska, ingen text, och jag fattade riktigt mycket :D Blev faktiskt glad :) Dock har jag sett filmen några gånger innan, men jag fattade ju liksom engelskan ;) Jag va lite stolt ;P

Idag har jag varit hemma hos Matilda, har varit mycket trevligt. Synd att vi inte ses mera än vad vi gör "/ Sen när jag kom hem gick jag ut med Molla i ösregnet, blä på det. Och efter det körde mamma och jag till ICA och handlade :) MAAAAAAAT :* Jag är inne i en sån period där jag älskar mat, inte bra, grrr. Ikväll åt vi en jättegod potatisgrantäng, MUMS :)
Har precis hunnit skriva färdigt en artikel om världsutställningen till klubbtidningen, dem ringde idag och sa att jag var tvungen att göra det så det blev till att fixa något snabbt eftersom tidningen skulle tryckas inatt ;S

Nej, nu ska jag se färdigt på filmen, sen ska Molla ut på en liten cykelrunda och därefter ska jag nanna. Och imorgon tar jag tåget till Lund och sover hos Natali till på torsdag :)

Puss

Inga kommentarer: