söndag 31 augusti 2008

Lite småsjuk ...

Söndag idag.

I fredags när jag skulle åka hem så tog jag den vanliga bussen, vid 15,40 från Västra, ao, men sen så hade dem ändrat Hässleholmsbussarna så jag kom inte ifrån Örkelljunga efter 50 minuter :O DRYGT. Så ja, sen hemkomst. Sen hände inte mycket den kvällen, mådde inte riktigt bra så sängen kallade tidigt.
Lördag var jag lagom halvsjuk när vi skulle åka ner till Petra och fintrimma hundarna, men jag hade ju inte så mycket val mer än att följa med :S Men när vi väl va där nere satt jag bara där och hjälpte till ytterst lite, orkade inget annat. Fast båda hundarna blev riktigt snygga, och jag fick mycket beröm av Petra för Molla hade gått upp lite i vikt och fått mycket mer muskler sen sist :D Så cyklingen ger ju resultat :D

Nej. nu ska jag snart äta lunch.
Sen blir det tåg in till Hässleholm och därefter åker jag vidare till Helsingborg. Förstår ni vilken omväg det är för mig?! Och jag har inget annat alternativ ;@ Och när jag väl är där nere i Hbg ja, då får jag vänta i 50 minuter innan bussen beger sig till Öa ;O
IRRITERANDE!

Så, nu måste jag kila,

puss

Inga kommentarer: