måndag 18 augusti 2008

Flyttar imorgon.

Dags för lite uppdatering kanske?
I lördags gjorde jag nog precis ingenting, förutom att jag trimmade Molla's rumpa, hihi. Och det blev rätt bra, men är inte helnöjd. Sen var jag själv hemma med Jonte och hundarna, så det var inte mycket till sällskap eftersom min bror sitter vid datan dygnet runt...

Igår försökte jag packa vad jag ska ha med mig nu när jag flyttar tillbaka till Örkelljunga imogon, men det gick inte så bra, så det får jag fortsätta med ikväll.
Sen fick jag fullkomligt rådamp på ja, både Molla och Tellus tror jag närmare bestämt. Och sen när jag va ute på promenad igår så attackerade en katt Molla's huvud, haha. Okej, det va inte roligt men jag tyckte hon fick skylla sig själv eftersom jag var så arg på henne, sådetså ;P
Och igår åt vi grönsakssoppa med frikadeller, MUMMA :)
Sen blev det en cykeltur på kvällen med Molla och hon hade fart :D

Sen idag va det tänkt att jag skulle gå upp halv nio, men jag orkade verkligen inte så jag låg kvar en halvtimme, mihi ;)
Och idag har Erika varit här, du ska veta vännen,
jag älskar dig och skulle vilja dig allt och lite till för allt du har gjort för mig <3

Nej nu ska jag snart äta mat sen blir det till att packa det sista inför flytten och ett telefonsamtal till Amanda,
JAG ÄLSKAR DIG! <33 Du är något av det bästa som finns :)

Puss

Inga kommentarer: