onsdag 27 augusti 2008

Kick-off & tävling.

Igår va det ju då som sagt Kick-off...
Hade varit trevligare om inte först min plattång hade pajjat på morgonen så det börja ryka i sladden typ och sen tror att jag har tappat bort min kamera under promenaden...
Fyfan i havet säger jag bara. Jag orkar verkligen inte dra historien en gång till men tillslut så fick jag min kamera tillbaka, hade väl få köpt en ny annars, men ja, gah.
Mamma kom och hämtade oss (mig & Sofia) efter Vedema och där ifrån körde vi hem till oss. Vi hade ungefär typ 45 minuter på oss att äta och duscha...
Men vi va klara i tid och vi körde iväg till Höör där tävlingen skulle va :) Kan faktikst lite stolt säga att jag körde hela vägen dit :)
Först va det träning, och Molla orkade inte riktigt, så jag lånade Jusse (en whippet) och det gick jättebra :D
Och på tävlingen fick jag då senare ha Molla, men det gick med uppeppning av köttbullar och skinka ;) Och vi slutade 2:a :D RIKTIGT NÖJD! :D Så det betyder att jag slutar på en 2:a plats tillsammans med Sofia i GÅS :D
Efter allt körde vi hem till mig igen och sen nannade vi kudde, och haffade ;D

Imorse starade oturen direkt igen, först missade jag och Sofia tågfan, så mamma lagom förbannad skjutsade oss in till Hässleholm, TACK! ;P
Sen när vi sitter på Örkelljungas busstation så upptäcker jag att Molla's ena klo blöder :O Men ja, det slutade rätt så snabbt igen som tur va...
Måste bara säga att det är riktigt många som börjar bli sjuka i klassen, HOPPAS VERKLIGEN INTE ATT JAG BLIR DET!

Nej, nu ska jag kila vidare,

puss.

Inga kommentarer: