onsdag 23 juli 2008

Ao :)

Vet ni vad jag fick för mig i måndagskväll? :O Gissa! :)
-Jo, jag var ute och sprang en 20-minuters runda med Molla :) Kännde mig riktigt duktig, sådetså :) Fast nu har jag dock väldigt ont i halsen och lite i mandlarna men jag hoppas för allt i världen att det inte är något nu eftersom hjag äntligen blivit frisk :S

Igår solade jag typ hela dagen, überskönt väder :) Sen va mormor och morfar här och hjälpte till lite, och jag & moffe (morfar) va nere en sväng på granngården :) Sen på kvällen firade vi Emma...

Idag åker jag till Amanda, och där träffar jag även Rebecca :) Sen är vi inne på helsingborgsfestivalen typ nu torssdag, fredag. Sen på lördag lunch kommer mamma med Molla till helsingborg så jag kan sen åka vidare med Petra till Ransäter. Och sen är det ju då utställning i Ransäter på söndag :) Så jag kommer väl hem på söndag kväll/natt.
Men mobilen finns jag ju alltid på ;D

Men nu måste jag packa.

Puss

Inga kommentarer: