tisdag 8 juli 2008

Latdag

Idag har det inte hänt mycket folket :)
Chill hela dagen typ, sovde mycket länge.
Jag har förresten varit uppe på vårdcentralen och tagit mitt blodprov :D Och dem sa att jag inte smittar längre :') Så nu ska vi bara se om min lever också mår bra... Hoppas det, det kommer ju ändå ta en nedrans tid att bygga upp allt med alkoholen igen "/ ÄCKELKÖRTELFEBER.

Imorgon drar mamma och jag till IKEA :) Vi ska köpa lite möbler och sånnt nu eftersom renoveringen börjar bli smått klar :)

Forfarande har jag inte kommit igång med Molla's träning :@ Fy skäms på mig!
Cyklade med henne innan, och det gick jättebra i början, men sen i slutet kom det lite plötsliga saker, som en katt som bara dök fram t.ex. så lite skraj var hon i slutet "/ Men hoppas hon glömmer det :)

Just det, innan råkade Tellus matskål sprängas :O (Den va i glas och antagligen va det spänningar i det) Det bara sa *POFF* och sen va den i tusen bitar :S Men vi har en extraskål som vi har köpt för en 10:a innan och den är ändå för liten att ha i hundstallet har Charlotte sagt så han får ha den som ny matskål ;P

Nähäpp, nu ska jag ut med Molla och träna bara för att jag är sämst på det just nu ;)

Puss

Inga kommentarer: