onsdag 16 juli 2008

Åhus :)

Det blev ingen sväng in till Hässleholm, dock träffade vi Tomas nere på stationen här i Vinslöv efter cykleturen med Molla :)

I måndags va vi på Kiviksmarknad, mycket trevligt. Och ännu en gång åkte jag en äckligt farlig karusell. Men kul var det :) Vi var väldigt flumm när vi kom hem den dagen, haha, och vi gick inte i sängs förren vid 04.30 och dagen efter (alltså igår) så väckte mamma oss vid 14.00 för då fick vi inte sova mer för henne ;P

Så hela dagen var vi latmaskar rakt igenom, fast vi gick i och för sig en långrunda med hundarna :) Duktigt va? ;)

Idag har vi vatt i Åhus, dock bara lite sol, så dte va lite synd, men vi träfafde Erika och Matilda, ja dem andra också, en ja... Så nu hoppas jag att dem båda har lite tid, för nu vill jag bannemej se dem! :D

Imorgon åker Amanda hem, vilket jag inte vill, för vi har haft det fett nice, jag älskar henne.

Nej, nu är det snart mat,

puss.

Inga kommentarer: