söndag 13 juli 2008

Mamma's födelsedag ;P

Hejhopp i lingonskogen :)

Haha, om ni ville veta, så har jag velat skriva så jättelänge x) Ja, jag kan va lite konstig i bland ;P

Vi gick i säng vid 4 typ inatt och sen sovde vi tills klockan va 12 idag, och vi skullle få hem gäster vid 13.00 :O Haha, seg start. Jag stod i duschen när gästerna kom, haha, men dem är rätt vana vid att jag är seg ;)
Så nu har vi firat mamma, eller ja, gästerna är forfarnade här men jag orkar inte vara social.

Och jag har fått upp min rullgardin som vi köpte på IKEA till mig :) Så nu är det typ kolsvart inne på mitt rum när den är nere :) Så nu kan jag sova ännu längre in på eftermiddagarna om jag vill ;) Haha :)

Amanda stannar antagligen ändå tills på torsdag :D WIEE :D Så då har typ hon varit här i en vecka, eftersom hon kom i fredags :)

Nähä, nu ska jag vara lite social med gästerna innan dem åker ;) Sen måste vi nog ut med Molla på en cykeltur och hon måste trimmas ;S Ohno... Fast det blir kanske en sväng in till Hässleholm och Tomas istället (A)

Puss

Inga kommentarer: