måndag 21 juli 2008

Sommarväder :) <3

Hellu :)

Hade svårt att somna när jag kom hem inatt...Men tillslut så :) Och som vanligt vakande jag inte förres vid ett typ :) Härlich :D men måste nog fan börja ändra mina sovvanor, annars kommer jag ju att gå under när skolan börjar... Kanske borde jag göra det efter veckan hos farmor?
Och just det, farmor fyller år idag, har ju faktiskt ringt och sagt grattis, duktiga jag :)

När jag rullade upp rullgardinen idag så strömmade solstrålarna in på rummet :D Och ändå har jag typ sutit här vid datorn hela dagen, dumma mig ;) Men nu har i alla fall min iPod blivit fylld med nya låtar igen, flera månader sen sist typ >.<

SKA träna Molla idag, och hoppas att hon är på bra "träninghumör"...
Och packa kanske inför onsdag? Sticker ju till Amanda då :)

Nej, nu ska jag kila vidare,

puss.

Inga kommentarer: