lördag 19 juli 2008

Nattvärk.

Tjosan plosan :)

Ingen Amnda här hemma nu, tråkigt.
Men när hon hade åkt så va jag i alla fall duktig och städade hela mitt rum och renbäddade min säng :D Och det behövdes kan jag säga, hihi :)

Igårkväll/natt va jag hemma hos Tomas, mihi :* Tänker dock inte berätta vad vi gjorde men vi hade mycket trevligt, haha :)
När jag sen kom hem pratade jag i telefon med Amanda 1½ timme, trevlans :)
Sen ringde jag och väckte Tomas men det får han skylla sig själv faktiskt för han sa att jag fick, sådetså ;)
När jag väl somnade inatt så fick jag inte sova länge förrens jag vakande igen, av en värk i armarna som jag vet inte vad, det gjorde ONT, riktigt jävla ONT. Ja, ursäkta, men så ont gjorde det.
Så först skulle jag få tag på ZON-tuben, men det hittade jag inte, och sen när jag väl hade lagt mig i sängen igen kom jag på att den va inne på mitt rum, gah.
Men den hjälpte inte mycket, så jag fick springa ner igen och hämta tigerbalsamet, och när jag hade kletat in det så började ju det förståss att svida, och bli sådär äckligt kallt som det blir när man har det på... Så det tog 1½ timme innan jag kunde somna om.

Hade egentligen tänkt att åka till Åhus idag, men jag struntar nog i det eftersom det känns inte som det är väder till det. Så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, träna Molla lite kanske? Det skulle ju inte skada ;P

Nej,
puss.

Inga kommentarer: