torsdag 10 juli 2008

Imorgon kommer Amanda :)

Glömde blogga igår, men jag tror ni överlever :)

Igår va vi ju på IKEA, blev mindre inköpt än va det var tänkt.
Hahaha, igår skulle jag försöka cykla med Tellus, och det kaaankse jag inte skulle gjort, haha.
Vi cyklade först två längder på gatan, sen tänkte jag ta en sista, och då kommer det en bil förbi och han sätter fart efter den! :S Så jag kunde inte göra något, o jag kunde ju inte stanna för då skulle jag ju ramla in i cyklen, shit alltså ;S Efter typ 30 meter så stannade han till slut, puuuuh. Sen skakade jag ju lagom när jag kom tillbaka...

Idag blir det en fika på Kristianstaddagarna med Matilda, som en liten sen födelsedagspresent, hihi. Hoppas hon gillar det :)

INNAN HITTADE JAG EN KROSSAD FÄSTING PÅ GOLVET! BLOD ÖVERALLT :S ÄCKLIGT!
Och det va det igår med, så jag tror att antingen är det Molla's eller Tellus fästinghalsband som inte funkar, ska väl byta nu så vi får se. USCH, Jag hatar fästingar.

Puss

Inga kommentarer: