söndag 7 juni 2009

Trevlig helg i Klippan (:

Tog bussen hem tidigt i fredags, lämnade Molla i Vinslöv och stack sen till Kristianstad för att hitta något att ha på mig på avslutningen... Trodde att affärerna skulle ha mycket mer nytt än vad dem hade så det tog sin lilla tid att hitta något fint. Men tillslut så hittade jag en turkos tunika som jag ska ha på mig på fredag när vi slutar, satt lite löst men såg ändå bra ut så det blir nog finfint :)
Igår åkte jag och Ingrid med tåget till Rebecca. Vi badade i poolen, åt god mat och myste i husvagnen med två filmer och sen sömn.
Jag har nog inte nämt i bloggen att
jag ska till Kroatien i sommar,
men det ska jag ser ni, ska åka dit med Rebeccas familj, ska bli riktigt kul :D Dem är riktigt trevliga och lätta att umgås med, ska bli fett nice :D
Borde göra min rapport i historian nu, men väntar lite till *host* orkar inte *host*...

Just det, måste ju gratulera Linnea som har klarat alla tester till att komma in på pilotgymnasiet i Västerås! Är riktigt glad för din skull hjärtat! Kul som fan att du ska få göra något som du tycker om, gladgladglad :) <3

Nehepp, kanske borde fördriva tiden lite med att packa till ikväll? Åker till skolan vid sju.

Puss

2 kommentarer:

Eleonor sa...

Nu när du har lärt mig kommentera din blogg så får jag ju slänga in en kommentar! ;)
Du är söt Dessiré! :D

Dessiré Forsbrand sa...

Aw, tack sötnos, det är du också :) <3