onsdag 10 juni 2009

Ledighet hit&dit.

Nu går det verkligen mot sitt slut, har börjat packa ihop lite saker, vill inte sluta men ändå skönt för just nu går alla varandra på nerverna känns det som.
Igår gjorde vi absolut ingenting, fick sova länge, sen en liten fjutt engelska lektion. Efter det satte jag mig och kollade på när ettorna körde lydnadsklass 1 sen var det mattelektion och då gick vi ut med hundarna istället.
Idag har vi varit helt lediga, skönt. Jag och Rebecca stack in till UBC så jag fick lämna in mitt arbete om digerdöden. Dem hade flygplanstävlingar där inne, haha :) Körde även en sväng till apoteket...

Jag, Fanny och Ingrid körde ett agilitypass innan, Molla var sjukt duktig :D Hon hade fart som fan, blev helt glad, dock behöbver jag bättra min handling och mitt minne, haha ;D

Nu ska jag ut och kissa molla lite snabbt, fylla på vattenskålen och sen ska jag ner och titta på när treorna ska gå in på balen, åh, dem kommer vara riktigt fina! :)

Bara ett år kvar för min del...

VARFÖR ÄR DU SÅ SÖT?!

Puss

Inga kommentarer: