måndag 15 juni 2009

alltiallo.

Ringde direkt när klockan väckte mig, eller jag fick först prata lite med hundarna så min röst inte skulle låta som den brukar göra på morgnar, haha, den är ju inte allt för vacker ;D
Jga behövde inte ens komma in till mottagningen, hon skulle be en läkarte att skriva på receptet till mig imorgon och sen skulle jag hämta ut mina tabletter på apoteket :)
Så hoppas att allt funkar nu, annars lär det bli en lätt kris. Ska försöka hinna hämta ut tabletterna imorgon när jag kommer hem till Hässleholm, om dem inte har stängt då, annars får jag åka in på onsdag...

När jag hade ringt dem så somnade jag om en timme och sen fick jag gå upp och fixa allting om skulel göras innan jag åkte iväg till Klippan för att hämta min plånbok... Så nu är den i "säkra" händer igen, eller inte, haha. Måste se till att försöka hålla hårt i den nu ;)

När jag kom till Hässleholm igen så gick jag inom farmor en sväng och fick fika. Hon tog även fram en snygg väska, en så där liten som alla andra har nu förtiden, en brunis, så den ska jag använda på Kroatiens gator. Hihi, den såg finfin ut, inte så tantigt som jag trodde det skulle vara :D

Tänka storstäda mitt rum idag men jag orkade inte, riktigt lat idag också, inet speciellt ovanligt. Och den ända uppgiften mamma gav mig innan hon åkte va att jag skulle ta hand om hundarna och packa upp alla saker från Öreklljunga, haha. Tror ni jag har tagit in alla saker som står i garaget? ICKE! Haha.

Imorgon blir det tidig uppstigning för att sen åka till Lomma och storstäda klubbstugan plus ha styrelsemöte efter det.

Så nu är det nog dags för en date med John Blund.

Puss

Inga kommentarer: