söndag 14 juni 2009

söndagschill.

Igår gottade jag mig som fan och var riktigt onyttig, det var megagott men fy farao vad min mage känndes som en uppblåst ballong, haha :)

Linnea var en sväng hos mig på kvällen, det va nice, tack för trevligt sällskap! Kommer bli riktigt bra om du flyttar till Västerås men jag kommer sakna dig till tusen.

Har haft sällskap på två utav mina tre hundpromenader idag utav Matilda, tror att vi har samma problem, haha, men det är lika trevligt för det :) <3

Extra trevligt med sällskap nu när jag bor hemma själv, ska göra det till på tisdag, riktigt skönt kan jag tala om :)

Imorgon ska jag ringa till ungdomsmottagnigen i Hässleholm så fort dem öppnar, redan vid åtta, kommer blir segt, haha. Hoppas att jag kan få en tid denna veckan snabbt som fan för jag behöver verkligen dem där äckelpillerna tills jag åker till Kroatien, bara elva dagar kvar! :D

När jag väl fått tag på dem så ska jag se till att komma till Klippan, jag har glömt min plånbok i Jespers bil men som tur är så har Rebecca det så jag måste ta mig ända dit för att hämta den, men jag har inget choice så. Måste ju ha min plånbok (!)

Nehepp, nu ska jag läsa lite och sen nanna.

Puss

Inga kommentarer: